Ik zoek een elektrisch drumstel (€ ~700)

Het universele forum voor de slagwerker

Ik zoek een elektrisch drumstel (€ ~700)

Berichtdoor exScythe » Ma 29 Nov 2010, 11:22

Heey,

Vanwege geluidsoverlast ben ik opzoek naar een tweede drumstel, ditwel te verstaan een elektrische. Ik heb op Feedback en Peterverspuy (dichtbijzijnde filialen voor mij ) gekeken en heb daar wel wat leuks gevonden. Toch weet ik nog steeds niet wat ik precies moet nemen.

Mijn budget ligt rond de 600-700 euro. Ik ben ook bereid om tweedehands te kopen. In het geval dat je zegt 'Deze is ECHT TOP, maar net boven je budget', dan ga ik daar ook mee akkoord.

Ik heb op dit moment 1 jaar drum ervaring in de genres Pop, Rock, Hardrock, Metal.

Het hoeft er niet bij te zitten, maar ik wil zowieso een double bass pedaal hebben. Ik vind het geen moeite deze erbij te kopen. Maar geef advies welke dan goed zou zijn!

Code: Alles selecteren
http://www.feedback.nl/electronisch-slagwerk/xm-drums/xm-custom

Leek mij wel een redelijk goed drumstel.

Maar ik kan slechts oordelen op uiterlijk. Zo mega veel onderzoek heb ik nog niet gedaan naar verschillen tussen rubber pads en die realistische gaasvellen en alle andere dingen.

Graag zou ik advies willen hebben welk drumstel een goede prijs/kwaliteit heeft, zowel nieuw als tweedehands.

Alvast bedankt!

Sander Schaeffer

Ps: Ik zoek nog drumles in de regio Drechtsteden, bied iemand zich aan? :)
exScythe

Re: Ik zoek een elektrisch drumstel (€ ~700)

Berichtdoor The Stig » Ma 29 Nov 2010, 11:36

Beste exScythe,

Zou je aub even de forumregels willen doornemen, en vervolgens even zoeken in de juiste subfora?
Dankjewel.
Some say he sleeps inside out
Gebruikers-avatar
The Stig

Terug naar Algemeen