zwevende vloer vraagje

Het universele forum voor de slagwerker

zwevende vloer vraagje

Berichtdoor eefj33 » Zo 02 Jan 2011, 16:55

ik weet dat er topics zijn over de zwevende vloeren, maar aangezien ik weet van een ander forum waar ik actief op zit hoe irritant het is om oude topics naar boven te schoppen, heb ik toch maar besloten een nieuw topic te openen (ook omdat het een best wel specifieke vraag is).

ik ben van plan om een tennisballenvloer te maken voor mijn drumstel(len). ik heb een stuk van 4,8mx2m tot mijn beschikking voor een edrum en een akoestische kit. edrum heb ik nog niet, maar komt er zeker aan dit jaar. maargoed, aangezien 4,8x2 best wel een stukkie is, vroeg ik me af of ik 2 vloeren van 2,3x2 of 1 vloer van 4,8x2 zal doen. het liefst 4,8x2, omdat ik dit netter vind staan en het makkelijker is met evt. uitbreiden, maar is dit niet nadelig wat betreft de demping? of zal ik toch gewoon 1 vloer van 2,4x2 voor enkel mijn edrum?

en een andere vraag is, moet ik waar ik zit en waar de bassdrum staat meer tennisballen doen? aangezien het daar zwaarder is?
Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren en flikker van het balkon...
eefj33

Re: zwevende vloer vraagje

Berichtdoor Addicted » Zo 02 Jan 2011, 17:00

ik weet dat er topics zijn over de zwevende vloeren, maar aangezien ik weet van een ander forum waar ik actief op zit hoe irritant het is om oude topics naar boven te schoppen, heb ik toch maar besloten een nieuw topic te openen (ook omdat het een best wel specifieke vraag is).

Toch is dat hier wel de Policy.

Over jouw vraag is hier namelijk al bijna alles geschreven: viewtopic.php?f=17&t=6541&start=0&sd=a&hilit=tennisballen
Eventuele vragen kunnen daar ook worden gesteld.
We zijn verhuisd: [url=http://www.drum-forum.nl]www.drum-forum.nl[/url]
Gebruikers-avatar
Addicted

Terug naar Algemeen