Naambadge voor op snaredrums, waar?

Alles waar lugs en/of vellen op zitten kan hier worden besproken.

Naambadge voor op snaredrums, waar?

Berichtdoor JustDrums1 » Vr 04 Mei 2012, 14:19

Hallo!

Enige tijd geleden ben ik begonnen met het bouwen van mijn eigen snaredrums. Alles is op dit moment klaar alleen mist er nog een naamplaatje. Heeft iemand enig idee waar ik dit het best kan laten doen?

Alvast bedankt!!

Onderstaand een link naar mijn eerste zelf gemaakte snaredrum! Tevens zijn ze ook te koop!

Afbeelding
JustDrums1

Re: Naambadge voor op snaredrums, waar?

Berichtdoor eric singer » Di 07 Aug 2012, 17:20

JE MOEDAH LOEDAH
Verdomdepiemelkaastostibpterhamsandwichanusvochtkabbelendkontwaterreetzweet
eric singer

Berichtdoor M.EGG » Do 09 Aug 2012, 23:21

Hangt er een beetje vanaf wat je juist wil. Als het gaat om een metalen plaatje met daarin letters gegraveerd (in een zeer eenvoudig lettertype), dan kan je terecht bij de meeste schoenmakers. Wil je echt een logo laten graveren, dan zal je op zoek moeten gaan naar een zaak die werkt met lasermachines of sterk verfijnde graveertoestellen.

Succes!

Mooie snare trouwens, heb je die ketel zelf gemaakt?
M.EGG

Berichtdoor JustDrums1 » Do 17 Jan 2013, 23:34

M.EGG schreef:Hangt er een beetje vanaf wat je juist wil. Als het gaat om een metalen plaatje met daarin letters gegraveerd (in een zeer eenvoudig lettertype), dan kan je terecht bij de meeste schoenmakers. Wil je echt een logo laten graveren, dan zal je op zoek moeten gaan naar een zaak die werkt met lasermachines of sterk verfijnde graveertoestellen.

Succes!

Mooie snare trouwens, heb je die ketel zelf gemaakt?

Bedankt voor het antwoord en sorry voor de late reactie!!! Ik heb ze inmiddels laten maken bij een bedrijf. Ze zijn echt heel gaaf geworden.. Ik zal even een paar foto's bijvoegen van een paar snares van de afgelopen tijd. De ketels zijn keller ketels!! Voor de rest is alles zelf gedaan.

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding

Afbeelding
JustDrums1

Terug naar Drums, Snares & Toms