Post hier je E-Kit

Maakt je E-kit een geluid als een electrische gitaar of wil je weten welke e-kit klinkt als een koekenpan? Hier is de plek om het te vragen

Re: Post hier je E-Kit

Berichtdoor drummer gerbie » Do 27 Okt 2011, 19:16

Zooo mooie bekkens...
Complimenten trouwens voor hoe netjes alles eruit ziet... kabels enzo :Y
groeten gerben
Gebruikers-avatar
drummer gerbie

Berichtdoor chico » Do 27 Okt 2011, 22:15

drummer gerbie schreef:Zooo mooie bekkens...
Complimenten trouwens voor hoe netjes alles eruit ziet... kabels enzo :Y

thanx :)
chico

Berichtdoor Alhambra » Za 10 Dec 2011, 08:50

Sinds een tijdje eigenaar van een ddrum3 set:

Afbeelding

Afbeelding

Daar kan in mijn ogen/oren nog steeds geen roland set tegen op kwa geluid.
Alhambra

Berichtdoor chico » Zo 11 Dec 2011, 10:29

geweldig mooie kit!
wat dacht je van mijn 2box Drumit 5, kwa geluid net wat beter dan die van jou denk ik.
chico

Berichtdoor Alhambra » Zo 11 Dec 2011, 13:03

Ik ben zeer onder de indruk van de 2box maar heb hem tot nu toe maar 1 keer kort kunnen beluisteren/bespelen.
Maar ik was meteen onder de indruk, maar helaas nog te weinig bespeeld om precies te weten hoe het zit met speel gevoel, dynamiek enz (daar is de ddrum3 veel beter in dan de ddrum4 of elke roland of yamaha set die ik tot nu toe heb bespeeld).
.
Het schijnt overigens zo te zijn dat de 2box geluiden op de ddrum3 kunnen en mogelijk dus ook andersom, staat het e.a. over op het unofficial ddrum forum.

Ik heb zelf nog niet veel geprobeerd met de ddrum3 kwa geluiden laden enz enz

Ik kom zeker 1 keer in de maand bij feedback en iedere keer kruip ik weer even achter de daar opgestelde yamaha en roland set en iedere keer ben ik weer teleurgesteld, ach de gadgets zijn leuk maar de basis (speel gevoel, dynamiek en geluid) daar mis ik nog steeds wat.

Btw prachtige kit chico, ik wil in ieder geval nog wat andere bekkens erbij hebben.
Alhambra

Berichtdoor chico » Zo 11 Dec 2011, 13:27

Dank je Alhambra, Als je de 2box Drumit 5 gaat testen moet je eigenlijk de nieuwe mk2 versie gaan testen met het nieuwe rack en met de laatste update 1.24
In het begin waren er hardware problemen met de 2box mk1 versie maar die zijn allemaal verholpen in de mk2 versie.
Met deze laatste update is het speelgevoel van de kit subliem,de hihat werkt perfect ook de triggering van cymbals is nu hoe het moet zijn.Het fijne van 2box is dat er steeds nieuwe updates komen gratis te downloaden op het 2box-forum.Ik heb nou een 32 GB Kaart erin voor samples de geluiden die wat je er in kan zetten zijn super realistisch.standaard zitten er 100 kits in met een 32 GB kaart zet ik er nog wel 50 kits bij als ik wil.Allemaal heel erg gemakkelijk te doen met de bijgeleverde editor.Ik ben nog steeds onder de indruk van deze kit als ik erachter zit,Iets wat ik met mijn Roland en Yamaha na een tijdje niet meer had...
chico

Berichtdoor rush1234 » Wo 10 Okt 2012, 18:00

gaaf zeg die bekkens van Kits- toys waar vind je deze ? want ik wil graag de chinese en de splash aan schaffen maar nergens te vinden .
rush1234

Vorige

Terug naar E-drums