demp-pads

Alles wat niet onder één van de andere forums kan staan wat wel bij je drumstel hoort

Re: demp-pads

Berichtdoor Thotho » Za 06 Aug 2011, 12:24

gewoon 'k wil voorzichtig zyn, mag het. Drum is net nieuw en ik heb alles zelf betaald dus vindt ge het erg als ik my zorge maak over wat 'k gekocht heb. Hadk er soms me een schuurspons moeten opzitten ofwa, roekeloos zonder na te denken. Ik kom hier om jullie mening en evaring en het grootste deel van de tijd kakt gelle over myn taalgebruik en antwoord naast de kwestie als't topic u ni interesseerd goe maar reageer er dan niet op

ModBreak
Er is eerst door leden op je taalgebruik gewezen, vervolgens nog door één der moderators (ik zelf in dit geval). Dan wordt er ook verwacht dat je aan de regels houdt; de regels waarmee je akkoord bent gegaan tijdens je registratie. Woorden als " 'k " en "zyn" zijn in normaal Nederlands (en ook Belgen kunnen dat, die verslaan ons nota bene elke jaar op de taaltest) gewoon 'ik' en 'zijn'.
Als je niet de moeite neemt om een nette post te typen, kan je ook verwachten dat er niet veel zinnigs terugkomt.
-Thotho-
Pearl Vision (black burst), Zildjian ZBT pro cymbal set
Thotho

Berichtdoor Thotho » Za 06 Aug 2011, 12:33

sorry ma u antwoord was echt van " boeit het iets het is maar een drum, maar cymbale kost maar een handje vol geld" ge weet ni wa ik heb moeten doen om 1. het geld by mekaar te krygen 2een te mogen kopen, 3er ergens ook maar een klein beetje genoeg plaats voor te vinden. Voor u is dat misschien vanzelfsprekend maar heus niet voor iedereen
-Thotho-
Thotho

Berichtdoor repelsteeltje » Za 06 Aug 2011, 14:28

Dat je elke keer zo reageert alsof je van alle kanten aangevallen wordt... :unsure:
Als je goed leest, bedoel ik te zeggen dat cymbal cleaner echt niet in 1 keer je bekkens helemaal onbruikbaar of onverkoopbaar maakt. Daarbij zijn het nou niet de meest speciale/dure bekkens nee, het is nu eenmaal zo. Dus als je van die vlekken af wilt dan doe dat gewoon door te poetsen. En wat Leon zegt, als je in de toekomst die vlekken niet meer wilt; haal dan 1- die dingen van je bekkens af, of 2- leg er iets tussen .. ;)
Mapex Saturn - Masterwork cymbals - Black Panther & Worldmax snares
Gebruikers-avatar
repelsteeltje

Berichtdoor Skinny » Za 06 Aug 2011, 17:58

Ik snap uberhaubt ook niet waarom je dempmatten voor je bekkens hebt gekocht. Je had beter dempmatten voor je ketels kunnen nemen, die horen de buren beter. Bovendien koop je een akoestisch drumstel om het te kunnen horen lijkt mij, anders had je beter door kunnen sparen voor een electrische set.
Wij zijn verhuisd!

http://www.drum-forum.nl/
Skinny

Berichtdoor Thotho » Za 06 Aug 2011, 18:21

@skinny heb pads voor alles gekocht ma enkel die van de crash en de ride maken plekken
@repelsteeltje en dan, was voor mij al meer dan duur genoeg, de prijs maakt niet dat ik er niet om mag geven, toch? en de rest van de tips heb ik al gedaan, behalve de cleaner omdat ik redelijk ver moet voor de winkel. Plekken zelf zijn niet zo erg maar het is lastig dat ze op m'n stokken enzo afgeven maar momenteel draai ik ze gewoon de andere richting uit, maja da draait dat weet ge zelf ook. Sooorry

@ de modbreak er staat ook ontopic antwoorden en enkel als je iets bij te dragen hebt aan het topic
Laatst gewijzigd door Thotho op Za 06 Aug 2011, 18:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
-Thotho-
Thotho

Berichtdoor RuudNoordhof » Za 06 Aug 2011, 18:26

who tf is this :lol:
You do mind about your make up but you better make your mind up now
Gebruikers-avatar
RuudNoordhof

Berichtdoor ArticLight » Za 06 Aug 2011, 18:44

Leg wat tissues/keukenrol/a4-tjes/onderbroeken/theedoeken tussen de pads en de cymbal in en probleem opgelost?
Tama drums - Sabian cymbals - Vic Firth Sticks
ArticLight

Berichtdoor Skinny » Za 06 Aug 2011, 19:28

ArticLight schreef:Leg wat tissues/keukenrol/a4-tjes/onderbroeken/theedoeken tussen de pads en de cymbal in en probleem opgelost?

Naast dat je aan ZBT niet veel kan verzieken O-)
Wij zijn verhuisd!

http://www.drum-forum.nl/
Skinny

Berichtdoor ArticLight » Za 06 Aug 2011, 19:57

Skinny schreef:Naast dat je aan ZBT niet veel kan verzieken O-)

Haha, precies! Je kunt ook plastic bordjes ophangen, dan weet je zeker dat je bekkens niet vies worden!
Tama drums - Sabian cymbals - Vic Firth Sticks
ArticLight

Berichtdoor AEDrumsA7X » Zo 07 Aug 2011, 09:23

als je een lapje stof ( niet zo duur ) onder je mat ( tussen bekken en dempmat ) maakt. En nog even een verduidlijking, geeft hij ook af op de crash?, Want dat is een heel anders soort systeem.
Iedereen kent het kaartje 'Wij zijn verhuisd". Wij dus ook en we zitten op http://www.drum-forum.nl
Gebruikers-avatar
AEDrumsA7X

Berichtdoor LeonHeld » Zo 07 Aug 2011, 11:52

Mag deze gast asjeblieft gemute worden? Er zijn al tig antwoorden gegeven en er wordt niks mee gedaan en het taalgebruik wordt er alleen maar slechter op.. Ik word gewoon moe om die posts te lezen:I
Make It Count
DW & SJC Drums(:
Gebruikers-avatar
LeonHeld

Berichtdoor Technobeat » Zo 07 Aug 2011, 13:45

Toen hij dit topic startte was het WEL duidelijk te lezen , waar is het fout gegaan ?
Laatst gewijzigd door Technobeat op Ma 08 Aug 2011, 16:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
DRUMMEN : A way of living .

Roland Drums : Limited Edition .
Gebruikers-avatar
Technobeat

Berichtdoor Nlz » Zo 07 Aug 2011, 16:05

Technobeat schreef:Toen hij dit topic starten was het WEL duidelijk te lezen , waar is het fout gegaan ?

Bij starten. (startte) :lol:

En zoals ik al zei, ik had het bij de PST3's ook als ik die rubberen flappen er op liet zitten. Gewoon alleen gebruiken als je speelt, daarna verwijderen. Bij mij is het toen ook gewoon weggetrokken.
Good judgement comes from experience, experience comes from bad judgement.
Pearl EXR in Strata White - Masterwork Custom 14" hats, 16&18" crash & 20" rockride
http://www.nlz-art.nl
Gebruikers-avatar
Nlz

Vorige

Terug naar Overige Equipment