Drumbags test

Alles wat niet onder één van de andere forums kan staan wat wel bij je drumstel hoort

Re: Drumbags test

Berichtdoor Hakker » Di 23 Aug 2011, 20:45

Animal schreef:[...] het origineel (GEWA SPS) voor dezelfde prijs [...]

LeonHeld schreef:[...] RedRock was toen iets duurder maar die kreeg ik voor een GEWA prijs [...]

Vandaar mijn zoektocht: de Gewa's zijn (inmiddels) toch wel een beetje aan de prijs. Als ik voor minder een vergelijkbare tas(senset) kan vinden (robuust gemaakt, goed gevoerd, SPS-achtige 'ketelversteviging') dan loont dat de moeite, denk ik.

Wel gek dat RedRock toendertijd duurder in de markt werd gezet, want ook volgens de RockShop-medewerker gaat 't om dezelfde tassen. Alleen is de verwachte levertijd november/december.

Van Markstein heb ik nog geen reactie gekregen. Zodra die binnenkomt, laat ik 't hier ook wel even weten.
Gebruikers-avatar
Hakker

Berichtdoor Hakker » Di 13 Sep 2011, 22:05

Hakker schreef:[...] 'Gewa-SPS klonen' [...] 'MarkDrum Pro' serie van http://www.markstein.de/ [...]

Laatstgenoemde zakken zijn vandaag afgeleverd. Conclusie: die Marksteins zijn, op enkele détails na, hetzelfde als de Gewa's. (De 22"x18" was zelfs een echte Gewa SPS.)

Het is misschien niet zo chique om naar een ander forum te verwijzen, maar gezien de komende verhuizing van dit forum en dat ik 't te druk heb om e.e.a. te vertalen/kopiëren/etc., link ik eventuele interessenten maar even door naar mijn 'verslag' op het Pearl Drummers Forum.
Gebruikers-avatar
Hakker

Berichtdoor ebeat » Wo 14 Sep 2011, 10:04

hier gewoon millenium hoezen met op maat geknipt karton erin..
Gebruikers-avatar
ebeat

Vorige

Terug naar Overige Equipment