2e spoor opnemen in Studio One 2

Alles wat niet onder één van de andere forums kan staan wat wel bij je drumstel hoort

2e spoor opnemen in Studio One 2

Berichtdoor rammerdebam » Do 20 Dec 2012, 11:19

Ik ben hier al een tijdje mee aan het piemelen, maar kom er vooralsnog niet uit.
Mijn zoon heeft mij gevraagd of ik niet eens een paar ( eenvoudige ) opnames van hem zou kunnen maken.
Nou is het mannetje 6, en spelt nu al als een tierelier, dus dat leek mij wel leuk.
Hij wil graag meespelen met songs waarbij het slagwerk niet opgenomen is ( heb ik hier genoeg :Y )
Hij wil dus zelf het slagwerk hier bij gaan spelen, en dan horen hoe het klinkt, en vooral hoe hij speelt.
Nou heb ik hier een Presonus audiobox, daarnaast nog 3 Rode NT1A microfoons, die het voor normale opnames prima doen.
In mijn software Studio One 2 van Presonus wilde ik gewoon het complete muziekspoor importeren, wat overigens zonder problemen lukt.
Vervolgens heb ik de ekstra sporen voor de drums aangemaakt,ook zonder probleem.
Als ik echter op opnemen druk, hoor je het muziekspoor niet, en dan wordt meespelen toch wel heel erg moeilijk.
Iemand een idee hoe ik dit toch voor elkaar kan krijgen ????
Heb werkleijk alles al geprobeerd.
DW - Istanbul
Gebruikers-avatar
rammerdebam

Re: 2e spoor opnemen in Studio One 2

Berichtdoor rammerdebam » Do 20 Dec 2012, 16:00

Nou, ben er eindelijk hoor !!!!!
Ik zal jullie de details besparen, maar voor diegene die het interesseert leg ik het op verzoek graag een keertje uit.
( even een PN sturen :-)
DW - Istanbul
Gebruikers-avatar
rammerdebam

Terug naar Overige Equipment