TopGear schreef:Ik dacht aan een Alesis DM10 studio-kit met van die software om het "echter" te laten klinken. Wat denken jullie daarvan?
Doen. Ik heb zelf superior drummer en het werkt perfect!
TopGear schreef:Ik dacht aan een Alesis DM10 studio-kit met van die software om het "echter" te laten klinken. Wat denken jullie daarvan?
TopGear schreef:En de aanslag van die kit is ook goed? Dus dat je makkelijk kan decrescendoën en crescendoën (hard => zacht et vice versa.) Ik doel gewoon op de default 2011 kit.
TopGear schreef:Goed. Dus. RuudNoordhof +1
Gisteren bij Staffhorst geweest. De TD9KX2 en de 4KX2 van Roland bespeeld. Beiden zijn goed, maar natuurlijk heeft de 9 meer dan de 4 en speelt 'ie ook beter. Wat zouden jullie zeggen voor iemand die van drummen houdt en er al 4 jaar "op zit"?
NielsW schreef:De doorslag was zowel een 2box als een td9 aansluiten op een gruwelijkse PA en dan met zn tweeën rammen. Als je ze zo naast elkaar hoort is het verschil ineens niet zo klein meer. Hij klinkt dan gewoon echt significant beter, en daar kan geen feature tegenop
Laat mijn hierboven uitgebreid beschreven beslissingsproces een voorbeeld zijn voor andere mensen die geen 2box proberen voordat ze té enthousiast worden over een RolandHahaha
Blijf erbij dat de Roland een geweldig apparaat is met nette features en een veel mooier design. Maar ik had gisteren zoiets van, who f***n caresGeef mij die sound maar!
MisterE2002 schreef:grappig die ommezwaai. Het PA verhaal hoor je vaker!
Veel plezier met je kit
The Hihat stand - The 2box Hihat stand is pretty straight forward with no particular hardware adjustments. It might be so that you like to be able to adjust the Hihat pedal more, like the angle of the Hihat pedal or the tension of the Hihat spring. Then you might consider using another Hihat stand with more options.
NielsW schreef:Ik heb overigens wel een vraag waarvan ik niet zeker weet of ik hier goed zit, maar mijn 2box meegeleverde hihat is niet sterk genoeg om de cymbal op te tillen. Hij zakt weer een beetje in zeg maar, daardoor krijg ik mn hihat net niet lekker ingesteld en is de ruimte tussen open en dicht heel erg klein. Is dat een bekend probleem? Is het op te lossen door het ding open te schroeven?
deviljoo schreef:...
deviljoo schreef:ok, aangezien een E-drum half E en half drum is, zegt er iets in mij dat die dingen evolueren (in positive zin) in de tijd, zoals quasi alle elektronica, want dat is het tenslotte ook nietwaar? Wat maakt een 7 jaar oud model beter dan een nieuw? En wat maakt die 2Box precies beter klinken dan de TD9kx2?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers